در رسانه| برگزاری آئین تکریم و بزرگداشت خیرین اردبیلی

آئین تکریم و بزرگداشت از خیرین بهزیستی استان و اهدای لوازم منزل به ولی نعمتان تحت پوشش، با حضور استاندار اردبیل برگزار شد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، تکریم خیرین و نیکوکاران استان، ۲۹ مردادماه، با حضور حامد عاملی، استاندار اردبیل، حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، ضمن خیر مقدم و تسلیت به‌مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: شعار «نهضت حسینی و خدمت مردمی» سرلوحه خدمات بهزیستی استان است و دغدغه اصلی این است که کمک کنیم تا حال خوب قسمت جامعه هدفمان باشد و در این حوزه همکاران بهزیستی اردبیل، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، شرکای اجتماعی و مسئولان مؤسسات مختلفی که با ما همکاری دارند، با تمام توان و انرژی کمک کردند تا در این ایام بتوانیم این حال خوب را در میان مددجویان و نیازمندان استان تقسیم کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: در این راستا کارهای بسیاری انجام شده که می‌توان به اقدامات جهشی و پی در پی بهزیستی اشاره کرد و بیش از ۲۷ هزار خانوار در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی هستند و از این تعداد ۱۵ هزار نفر مستمری دریافت می‌کنند،

رضایی با اشاره به دیدار با مددجویان استان و حل مشکلاتشان در طی ۱۵۷ میز ارتباطات مردمی، گفت: یک‌هزار و 735دیدار مردمی طی یک سال گذشته صورت گرفته که نسبت به سال ماقبل ۱۰۹ درصد رشد داشته و معاونان اداره کل نیز یک‌هزار و ۹۹۲ مورد دیدار مردمی داشتند و 755بار نیز از منازل و شرایط زندگی جامعه هدف بازدید شده است و هر ماه با حضور در منزل ۵ نفر از ولی نعمتان، جویای شرایط زندگی آن‌ها هستیم.

وی بیان کرد: دو هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی استان به سفرهای زیارتی مشرف شده‌اند که یکی از اقداماتی بود که همکاران با کمک مؤسسات خیریه، همراهی مدیران اجرایی و خیران استان اتفاق افتاد و دغدغه‌ای که برای خدمت دلی و صادقانه این حرکت معنوی داشتیم را توانستیم با تمام توان به نمایش بگذاریم.

رضایی تصریح کرد: در حال حاضر ۲٠٠ قلم کالا و لوازم ضروری منزل بعد از ۱۵٠ لوازمی که در یک سال گذشته تقدیم جامعه هدف شده بود، در اختیار ولی نعمتان قرار خواهد گرفت و جا دارد تشکر و قدردانی خود را از همراهی آقای نوری، خیر اردبیلی، برای تهیه این لوازم ضروری منزل و ۶٠ عدد کولر آبی تحت عنوان «پویش نسیم برکت» توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و تعدادی دیگر از این کمک‌ها توسط رئیس سازمان بهزیستی کشور با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهزیستی استان اردبیل اهدا شد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: در حوزه حمایت از دانش‌آموزان و توانبخشی، در این مسیر سازمان بهزیستی استان علاوه بر وظایف و تعهداتی که دارد، به جهت در اختیار داشتن مجموعه‌ها و نیروی مناسب، قطعاً به کمک فعالیت‌ها و تمرینات توانبخشی این دانش‌آموزان می‌توانند علاوه بر بهتر درس خواندن، زندگی معمول خود را هم بهتر پیش ببرند.

وی یادآور شد: اعتباری بالغ بر ۲۵٠ میلیون تومان در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت و در کنار این اعتبار، میزان کمک‌های موردی ارائه شده به جامعه هدف، طی یک سال اخیر تاکنون ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده، اعتبارات غربالگری بینایی نیز ۳۶ درصد افزایش داشته و ۷۰ هزار کودک در استان از نظر بینایی غربالگری شدند.

رضایی گفت: اعتباری که به برکت سفر ریاست سازمان بهزیستی کشور به استان اردبیل داشتیم، یک میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان به حساب ولی نعمتان جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی واریز شده است.

یادآور شد، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به پاس قدردانی از قدرت حاجی نوری و علی عبدالحسین‌زاده،  خیرین بهزیستی استان اردبیل تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر 115510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد